Lindsay Lohanin 2016 on melko likainen (mutta terve) alku! Tähti on “herättänyt myrskyn uudenvuoden Costa Rican matkan aikana, dokumentaatiota kalastettaessa veneellä, uinti vesiputouksen alla ja hengailla apinan kanssa. Mutta kuvat, jotka eniten saivat huomiomme? Snaps hän jakaa ottaessaan topless muta kylpyamme.

“Punapäät puhdistavat pisamia ja kaikki #InThisYearLoveYourself #beproductive #spotsReverything #mudcleanse kiehuvalla kuumalla tulivuorella! Aina vuonna 2016 on rohkeutta ja olla ystävällinen #cr”, hän kuvailee kuvaa itsestään yllään vain bikini pohjat ja peitetty muta.

Punapäät puhdistavat pisamia ja kaikki #InThisYearLoveYourself #beproductive #spotsReverything #mudcleanse kiehuvalla kuumalla tulivuorella !!! Aina vuonna 2016 on rohkeutta ja olla ystävällinen #cr

Valokuva lähettäjä Lindsay Lohan (@lindsaylohan) tammikuu 4, 2016 klo 22:27 PST

Hän kirjoitti sitten toisen gramman kokemuksesta kirjoittamalla: “Kyllä, vulkaaninen muta poistaa negatiivisuuden, mutta sinun täytyy tehdä se näin ja se on mahtavaa.”

Kyllä, vulkaaninen muta selviää aina kielteisyydestä. Mutta sinun täytyy tehdä se näin! Ja se on mahtavaa

Valokuva lähettäjä Lindsay Lohan (@lindsaylohan) tammikuu 5, 2016 klo 12:04 PST

KUVAT: Lindsay Lohanin muuttuvat ilmeet

Katso lisää kuvia Lohanin pakoista alla.

Minun on vastustettava TLC: n sanoja, kun sanon DO mennä chasinin vesiputouksille! #eresbikini

Valokuva lähettäjä Lindsay Lohan (@lindsaylohan) tammi 4, 2016 klo 16:02 PST

 

Hyvää huomenta tähän Lil-kaveriin kirjaimellisesti ei anna minua ulos talostani, kunnes annan hänelle keitot keittiöstä !! (Se on heidän suosikkinsa tässä)

Valokuva lähettänyt Lindsay Lohan (@lindsaylohan) tammi 4, 2016 klo 12:28 PST

En hämmentä Costa Ricaa ja Meksikoa @vanityfair – Halusin vain aloittaa vuoden rauhaa ja rakkautta # 2016 #AnyOfUs

Valokuva lähettäjä Lindsay Lohan (@lindsaylohan) tammikuu 3, 2016 klo 21:05 PST

Kalastus!!!!!!

Valokuva lähettäjä Lindsay Lohan (@lindsaylohan) 2. tammikuuta 2016 klo 17.42 PST

Jumala siunaa maailmaa …. amen

Valokuva lähettänyt Lindsay Lohan (@lindsaylohan) 2. tammikuuta 2016 klo 15:00 PST

Lähettää kaikki auringonpaisteen ja hymyilee!

Valokuva lähettäjä Lindsay Lohan (@lindsaylohan) tammikuu 2, 2016 klo 11:10 PST

# 2016

Videon lähettänyt Lindsay Lohan (@lindsaylohan) tammi 1, 2016 klo 7:44 PST

Valokuva lähettäjä Lindsay Lohan (@lindsaylohan) tammi 1, 2016 klo 7:01 am PST

Jumala siunaa kaikkea ja # happy2016 meillä kaikilla on täysi, rakastava, antava ja vauras uusi vuosi !!!! Namaste

Valokuvan lähettänyt Lindsay Lohan (@lindsaylohan) 31.12.2015 klo 14:20 PST

Valtameri oli niin kaunis tänään!

Valokuvan lähettänyt Lindsay Lohan (@lindsaylohan) 30.12.2015 klo 21:35 PST

luonto parhaimmillaan